Kahani Urdu mein ek lakadi kaatne Wale ki Kahani Urdu

  

Kahani Urdu mein ek lakadi kaatne Wale ki Kahani Urdu

Kahani Urdu


Kahani Urdu mein ek lakadi kaatne Wale ki Kahani Urdu 

بچوں کے لئے اردو میں اخلاقیہ کہانی کے سات

  کہانی ایک لکڑی۔ کاٹ نے والے کی کہانی

  ایک دفعہ کا ذکر ہے.  کہیں دور ایک گاؤں میں لکڑی کا کٹورا رہتا تھا۔  وہ سارا دن لڑکی کو جنگل میں کاٹتا ہے اور شام کو لکڑی بیچ کر کچھ رقم کماتا ہے۔  وہ اپنی زندگی سے کافی خوش تھا۔  وہ اتنا ہی پیسہ کمانے کے قابل ہے جتنا وہ خود اور اپنے کنبہ کے ممبروں کو بھر سکتا ہے۔

 پھر وہ کافی خوش تھا۔  ایک وقت میں  جب وہ لکڑی کے جنگل میں ایک درخت کاٹ رہا تھا۔  درخت ایک ندی کے کنارے موجود تھا۔  درخت کاٹنے کے دوران اس کی کلہاڑی دریا میں گر گئی۔  اس کے بعد وہ بہت مایوس ہوگیا۔  وہ سمجھ نہیں پایا تھا کہ اسے یہ کرنا چاہئے۔  اب اس کے پاس مارکیٹ سے نیا کلہاڑی خریدنے کے لئے پیسہ بھی نہیں تھا۔

 یہ سب سوچ کر وہ دریا کے کنارے بیٹھ گیا اور رونے لگا۔  وہ ابھی تھوڑی دیر کے لئے رویا تھا ، جب ندی سے ایک تیز روشنی آنے لگی۔  تھوڑی دیر بعد ، ایک فرشتہ دریا کے باہر کھڑا ہوا۔  اس نے پوچھا ، ارے!  یار ، کیا تم نے؟  تم کیوں رو رہی ہوی

یہنظارہ دیکھ کر ووڈ کٹر حیرت سے بھر گیا۔  پھر اس نے کہا ارے!  دیوی میں لکڑی کاٹنے والا ہوں اور جب میں درخت کاٹ رہا تھا۔  تب میری کلہاڑی میرے ہاتھ سے اس دریا میں گر گئی۔  اب میرے پاس نیا کلہاڑی خریدنے کے لئے رقم نہیں ہے اور اس کے ساتھ ہی میری زندگی کا واحد سہارا میری کلہاڑی تھا۔

 میں دن بھر اس کلہاڑی والی لڑکی کو کاٹتا تھا اور شام کو میں اس لڑکی کو مارکیٹ میں بیچ کر کچھ رقم کماتا تھا۔  یہ کہنے کے بعد وہ مفلوج ہو کر رونے لگا۔  دیوی نے کہا ، "رونا بند کرو۔"  مجھے تمہاری کلہاڑی ضرور مل جائے گی۔  یہ کہہ کر فرشتہ غائب ہوگیا۔  کچھ دیر بعد ، وہ فرشتہ پھر آیا۔

 اس کے ہاتھ میں کلہاڑی تھی۔  یہ کلہاڑی سونے سے بنی تھی۔  اس نے اس فرشتہ سے کہا ، ارے!  یار ، اپنی کلہاڑی لے لو۔  کلہاڑی دیکھنے کے بعد ووڈکٹر نے کہا ، "معاف کیجئے ، لیکن یہ کلہاڑی میری نہیں ہے۔"  اس کے بعد پھر اننگز غائب ہوگئی۔

ابھی حال ہی میں فرشتہ کلہاڑی لے کر واپس آیا تھا۔  یہ کلہاڑی چاندی کی تھی۔  فرشتہ نے لکڑی کے پٹ ؟ے سے کہا ، کیا یہ تمہاری کلہاڑی ہے؟  ایک بار پھر لکڑی والے نے کہا نہیں ، یہ میری کلہاڑی نہیں ہے۔  میری کلہاڑی لوہے کا بنا ہوا ہے۔  اس کے بعد ، فرشتہ پھر چلا گیا۔

 کچھ دیر بعد ، فرشتہ پھر آیا۔  اس بار فرشتہ کے ہاتھ میں کلہاڑی تھی۔  یہ کلہاڑی لوہے کا بنا ہوا تھا۔  اس بار اس کا کلہاڑی دیکھ کر ووڈ کٹر خوشی سے جھولنے لگا۔  اس نے زور سے کہا ، ہاں یہ میری کلہاڑی ہے۔

 تب ووڈکٹر نے اپنا کلہاڑی لیا اور اننگز کا شکریہ ادا کیا۔  فرشتہ لکڑی والے کی دیانتداری دیکھ کر کافی خوش ہو گیا۔  تو اس نے لاگر کو دو اور کلہاڑی دے دی۔  ایک کلہاڑی سونے کا اور دوسرا چاندی کا بنا ہوا۔

اس کے بعد فرشتہ اس سے غائب ہوگیا

۔  ہم اس کہانی سے سیکھتے ہیں کہ ہمیں ہمیشہ ایماندار رہنا چاہئے۔

Isiliye to kahate Hain acche logon ke sath hamesha achcha hi hota hai

اسی لئے تو کہتے ہیں اچھے لوگوں کے ساتھ ہمیشہ چھاہی ہوتا ہوں