kahani Urdu Mr Smiths new nose Kahani Urdu

 مسٹر اسمتھ کی نئی ناک

kahani Urdu Mr Smiths new  nose 

kahani Urdu Mr  Smiths  new  nose Kahani Urdu 2021
  Mr  Smiths  new  nose  

یہ 22 ویں صدی ہے اور دنیا بہت مختلف ہے نئی ٹیکنالوجیز کے ذریعہ  لوگوں کے پاس وہ لاشیں ہوسکتی ہیں جو وہ چاہتے ہیں۔  دیکھیں کہ جب مسٹر اسمتھ نے اپنے جسم کو تبدیل کرنے کا فیصلہ کیا تو کیا ہوتا ہے۔


ٹھیک ہے  مسٹر اسمتھ  اگر آپ مختلف قسم کی ناک کو ترجیح دیتے ہیں تو  ہمارے پاس ایک بڑی سلیکشن دستیاب ہے۔ 


 مجھے لگتا ہے کہ یہ ناک تھوڑی بہت چھوٹی ہے۔


 مسٹر اسمتھ  بہت فیشن پسند  اس سال چھوٹی ناک بہت فیشن پسند ہیں۔


 کیا آپ کو لگتا ہے کہ یہ میرے لئے مناسب ہے  مسٹر سمتھ سے پوچھا۔


 مجھے لگتا ہے کہ یہ بہت عمدہ لگتا ہے  دکان کے معاون نے کہا۔


 ٹھیک ہے  اسے لے جاؤں گا میں


 ایر بس کے گھر پر  مسٹر اسمتھ نے اپنی اہلیہ کو اپنے کلائی پر بلایا۔


 ہیلو پیارے  کیا آپ کو میری نئی ناک پسند ہے


 مسز اسمتھ نے باورچی خانے میں دیوار پر موجود ویڈیو فون مانیٹر پر اپنے شوہر کی نئی ناک کو دیکھا۔  انہوں نے کہا مجھے لگتا ہے کہ یہ بہت چھوٹی ہے  پیاری  انہوں نے کہا۔


 مسٹر اسمتھ نے جواب دیا  اس سال چھوٹی چھوٹی ناک بہت فیشن پسند ہیں۔  مسٹر اسمتھ نے سوچا  اب یہ سب کچھ بہت آسان ہے۔  سو سال پہلے  آپ کے جسم کو تبدیل کرنا ناممکن تھا۔  یا تقریبا ناممکن - پرانے زمانے کی پلاسٹک سرجری تھی  لیکن یہ مہنگا  تکلیف دہ اور خطرناک تھا۔  اوہ  اب  ہماری 22 ویں صدی کی جینیٹک انجینئرنگ کا شکریہ  جب ہم چاہتے ہیں تو ہم اپنے جسموں کو تبدیل کرسکتے ہیں


 اس نے اپنی نئی چھوٹی ناک کو آئینے میں دیکھا اور سوچا کہ وہ کتنا فیشن پسند ہے۔  وہ اپنی نئی ناک سے بہت خوش تھا۔  اس نے سوچا  اب صرف ایک مسئلہ یہ ہے کہ اسے اپنی ناک کے ساتھ کچھ نئے بالوں کی ضرورت ہے۔


 اس نے کچھ نئے بالوں کے لئے انٹرنیٹ پر نگاہ ڈالی  لیکن انٹرنیٹ اتنا سست تھا۔  آخر کار اس نے ذاتی طور پر باڈی کو جانے کا فیصلہ کیا۔


 'گڈ مارننگ  مسٹر اسمتھ  باڈی کی دکان کے معاون نے کہا۔  'آج میں آپ کی کس طرح مدد کرسکتا ہوں


 مسٹر اسمتھ کو کچھ سال پہلے باڈی کی دکان میں روبوٹ شاپ اسسٹنٹ یاد آیا تھا۔  روبوٹ دوستانہ اور زیادہ موثر تھا ، لیکن بہت سارے روبوٹس نے بہت زیادہ بے روزگاری کی اور روبوٹ کی جگہ انسان نے لے لیا۔


 براہ کرم  مجھے کچھ نئے بال پسند ہیں۔


 یقینی طور پر  مسٹر سمتھ۔  آپ کس قسم کے بال پسند کریں گے  چھوٹی  سنہرے بالوں والی بال چھوٹی ناک کے ساتھ اچھ .ے ہیں۔  کس طرح مختصر  سنہرے بالوں والی بالوں کے بارے میں


 مسٹر اسمتھ نے اپنے بالوں کو دیکھا۔  یہ بوڑھا اور سرمئی تھا۔  ہاں  اس نے سوچا  مختصر اور سنہرے بالوں والی۔  جب وہ جوان تھا تو اس کے بال چھوٹے  سنہرے تھے۔  وہ پھر جوان نظر آنا چاہتا تھا۔


 ہاں  میرے چھوٹے سنہرے بالوں والے بالوں والے ہوں گے۔  کیا یہ تھوڑا گھونسلا بھی ہوسکتا ہے


 گھوبگھرالی  دکان کے معاون سے پوچھا۔


 ہاں  آپ جانتے ہو  گھوبگھرالی - سیدھے نہیں


 ہاں  مسٹر اسمتھ  میں جانتا ہوں کہ گھوبگھرالی کا کیا مطلب ہے ، لیکن گھوڑے دار بالوں والے اس سال زیادہ فیشن نہیں ہیں۔

 ہے نا


 نہیں  ایسا نہیں ہے۔


 لیکن میں گھوبگھرالی بالوں کو پسند کرتا ہوں


 بہت اچھا  مسٹر اسمتھ - مختصر  سنہرے بالوں والی  گھوبگھرالی بالوں.  کیا آپ اس کے علاوہ کچھ پسند کریں گے  ہمارے پاس اس ہفتے کانوں پر خصوصی پیش کش ہے۔ 

 کان


 ہاں  مسٹر سمتھ۔  جن چیزوں کے ساتھ آپ سنتے ہیں۔ 


 مجھے معلوم ہے کہ کان کیا ہیں  کس قسم کے کان پیش کش پر ہیں


 مسٹر اسمتھ نئے چھوٹے  سنہرے بالوں والی ، گھوبگھرالی بالوں اور دو نئے کان لے کر دکان سے باہر نکلا۔


 اس کے بعد  اس کے نئے جسم میں اس کی دلچسپی بڑھنے لگی.  اگلے چند ہفتوں میں اس نے نئی آنکھیں (سبز - غیر معمولی  لیکن فیشن)  نئے ہاتھ  نئے بازو  نئے گھٹنوں اور نئے پیروں کو خریدا۔  مسز اسمتھ خوش تھا کیونکہ مسٹر اسمتھ کے نئے پیروں کو اس کے بوڑھے پاؤں کی طرح بو نہیں آ رہی تھی۔


 اس کا جسم اب بالکل مختلف تھا۔


 کیا میں وہی آدمی ہوں جو میں کچھ ہفتے پہلے تھا؟'  مسٹر اسمتھ نے سوچا۔  میری ایک نئی ناک  نئے بال  نئے کان ، نئی آنکھیں ، ہاتھ ، بازو ، گھٹنوں اور پیر ہیں۔  لیکن میرا دماغ ایک ہی ہے - لہذا میں سمجھتا ہوں کہ میں وہی آدمی ہوں۔ '  اس نے سوچا کہ وہی آدمی ہے لیکن اسے یقین نہیں ہے۔


 ایک صبح ، وہ اٹھا اور اس کی نئی ناک کام نہیں کرتی تھی۔


 'کیا معاملہ ہے'  مسز سمتھ سے پوچھا۔


 'میری نئی ناک کام نہیں کرتی - یہ مسدود ہے۔'


 مسز اسمتھ نے مشورہ کیا ، 'شاید آپ کو سردی ہو گئی ہو۔


 'یہ نا ممکن ہے  یہ جینیاتی طور پر انجنیئر جسمانی ناک ہے  نزلہ نہیں ہوتا


 لیکن یہ سچ تھا - نئی ناک کام نہیں کرتی تھی۔  اسے مسدود کر دیا گیا تھا اور مسٹر اسمتھ کو کسی بھی چیز کی بو نہیں آسکتی تھی۔


 وہ واپس باڈی کی دکان پر گیا۔


 معاون نے کہا ، گڈ مارننگ ، مسٹر سمتھ  'آج آپ کیا پسند کریں گے


 مسٹر اسمتھ نے کہا ، مجھے ایک نئی ناک چاہئے۔


 آپ پہلے سے ہی ایک نئی ناک چاہتے ہو  حیران دکان اسسٹنٹ نے کہا۔  'لیکن آپ کے پاس صرف ایک مہینے کے لئے یہ تھا!  پریشان نہ ہوں ، چھوٹی چھوٹی ناکیں اب بھی فیشن ہیں


 مسٹر اسمتھ نے کہا ، نہیں ، آپ نہیں سمجھتے میں ایک نئی ناک چاہتا ہوں کیونکہ یہ کام نہیں کرتا


 'یہ ناممکن ہے ،' دکان کے معاون نے کہا۔  'آپ کے پاس جینیاتی طور پر انجنیئر جسمانی ناک ہے۔  یہ غلط نہیں ہوسکتا


 لیکن یہ غلط ہو گیا ہے ،' مسٹر اسمتھ نے جواب دیا۔  یہ مسدود ہے اور مجھے کچھ بھی بو نہیں آسکتی ہے۔


 مسٹر اسمتھ نے آپ کیا کرنے کے لئے اپنی ناک کا استعمال کیا ہے  دکان کے معاون سے پوچھا۔


 میں نے اپنی ناک سے کیا کیا ہے  یہ ایک احمقانہ سوال ہے  میں نے اپنی ناک سے کوئی غیر معمولی کام نہیں کیا ہے۔  میں نے اسے ہمیشہ کی طرح سانس لینے اور سونگھنے کے لئے استعمال کیا ہے


 اگر آپ نے اپنی ناک کو صحیح طریقے سے استعمال نہیں کیا ہے ، مسٹر سمتھ ، یہ ممکن ہے کہ یہ صحیح طور پر کام نہ کرے


 'یہ مضحکہ خیز ہے!'  مسٹر اسمتھ کو چلایا۔  'میں اپنے پیسے واپس چاہتا ہوں!  میں رقم کی واپسی چاہتا ہوں! '


 مسٹر اسمتھ ، 'مجھے ڈر ہے کہ ہم رقم کی واپسی نہیں دیتے ہیں۔  اس ناک کی کوئی ضمانت نہیں تھی۔ '


 مسٹر اسمتھ اتنے ناراض تھے کہ انہیں کچھ نہیں کہنا تھا کہ کیا کہنا ہے۔  وہ دکان سے باہر نکلا اور کچھ نہیں کہا۔


 لیکن اب اسے ایک بڑی پریشانی تھی: بیکار ناک۔  فیشن ، ہاں  مفید ، نہیں۔


 بدقسمتی سے ، اس کی پریشانیوں میں اضافہ ہونے لگا۔  اگلی صبح وہ بیدار ہوا تو اسے کچھ بھی سننے میں نہیں ملا۔  پھر اس کے نئے سنہرے بالوں والی بال بھوری ہو گ.۔  پھر اس کے نئے گھٹنوں میں حرکت نہیں ہوئی۔  تب وہ اپنی غیر معمولی سبز آنکھوں سے کوئی چیز نہیں دیکھ سکتا تھا۔  اس کی انگلیاں ایک ایک کرکے گر گئیں۔

 آخر کار ، مسز اسمتھ نے اسے اپنے ائیر کار میں بٹھایا اور باڈی کو کی دکان پر اڑ گئے۔  وہ اپنے شوہر کو دکان میں لے گئی ، کیوں کہ اب وہ چل نہیں سکتا تھا۔


 دکان کے معاون نے کہا ، 'گڈ مارننگ ، مسٹر سمتھ'۔  'آج میں آپ کے لئے کیا کرسکتا ہوں؟'


 مسٹر اسمتھ نے جواب دیا ، 'مسٹر اسمتھ آج بالکل بھی کچھ بھی پسند نہیں کریں گے ، شکریہ۔'  'لیکن وہ اپنے بوڑھے جسم کو واپس کرنا چاہے گا!'


 'مجھے ڈر ہے کہ مسز سمتھ ، ہم رقم کی واپسی نہیں دیتے ہیں۔'


 مسز اسمتھ نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ، 'میں رقم کی واپسی نہیں چاہتا'۔  'میں اپنے شوہر کا اصلی جسم پھر سے چاہتا ہوں!  مجھے یہ اس سے زیادہ پسند آیا! '


 "مجھے ڈر ہے کہ یہ بہت مشکل ہے ، مسز اسمتھ ،" دکان کی معاون نے کہا۔  'ہم ماحول دوست کمپنی ہیں۔  ہمارے تمام پرانے جسموں کو ری سائیکل کیا گیا ہے۔ '


 'لیکن جسم کے نئے حصے جو آپ نے اسے فروخت کیے وہ کام نہیں کرتے!  اب وہ کیا کرسکتا ہے؟ '


 'وہ دوبارہ کنڈیشنڈ جسم خرید سکتا تھا۔'


 'ایک "دوبارہ کنڈیشنڈ" جسم کیا ہے؟'


 'یہ ایک پرانا جسم ہے جس میں ترمیم کی گئی ہے۔'


 'کیا میں ایک نگاہ ڈال سکتا ہوں؟'


 'یقینی طور پر۔'  دکان کے اسسٹنٹ نے اپنے کمپیوٹر سے بات کی اور ایک کنڈیڈیڈ باڈی نمودار ہوئی۔  یہ ایک بہت ہی واقف جسم تھا۔  مسز اسمتھ نے بڑی ناک اور سرمئی بالوں کو پہچان لیا۔


 'لیکن یہ میرا شوہر ہے!'  مسز اسمتھ کو چلایا۔  'یہی مسٹر اسمتھ ہے!'


 'ہاں ، یہ ٹھیک ہے ،' دکان کے معاون نے کہا۔  'ہم نے مسٹر اسمتھ کے پرانے جسم کو دوبارہ کنڈیشنڈ کیا۔'


 'براہ کرم ، کیا پھر وہ اپنا بوڑھا جسم واپس لے سکتا ہے؟'


 'یقینی طور پر ، مسز سمتھ۔  براہ کرم ، یہ ایک لاکھ یورو ہوگی۔ '


 '100،000 یورو!'  مسز اسمتھ کو چلایا۔  'یہ بہت مہنگا ہے ، ہے نا؟'


 'مسٹر اسمتھ کو دوبارہ کنڈیشنڈ کر دیا گیا ہے!'


 مسٹر اسمتھ کا اپنا جسم واپس آگیا ، اور مسز اسمتھ نے اسے ائیر کار میں واپس گھر پہنچایا۔


 'میں خود ہوں!'  وہ چلایا۔


 'بالکل نہیں ،' مسز اسمتھ نے کہا۔  'آپ کو دوبارہ کنڈیشنڈ کروا دیا گیا ہے۔'


 '' دوبارہ کنڈیشنڈ '' کا  مطلب کیا ہے؟ '


 'ٹھیک ہے ،' مسز اسمتھ نے کہا ، 'میرے خیال میں اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کے پاس نیا دماغ ہے!'


 مسٹر اسمتھ نے کہا ، 'مجھے لگتا ہے کہ یہ بہت کارآمد ہوگا۔


 مسز اسمتھ نے کہا ، 'مجھے بھی ایسا لگتا ہے ، عزیز۔


کلک کریں کہانی ہاتھی کیلے انٹی اور ایتھیل