Kahani Urdu badshah Kahani Urdu Kahani Urdu badshah Kahani Urdu

کہانی اردو بادشاہ کہانی اردو

 Kahani Urdu badshah Kahani Urdu 

Kahani Urdu badshah Kahani Urdu 2021
Kahani Urdu badshah

  

جنگل کے وسط میں گہری میری والدہ نے کہا  وہ جگہ ہے جہاں کدو کا بادشاہ رہتا ہے۔ ایک چھوٹا لڑکا اور اس کی بلی کوشش کرتی ہے اور معلوم کرتی ہے کہ اگر کچھ بھی ہے تو اس کی ماں کی کہانیوں کے بارے میں کیا سچ ہے۔



جنگل کے وسط میں گہری میری والدہ نے کہا  وہ جگہ ہے جہاں کدو کا بادشاہ رہتا ہے۔ 


 میں نے اپنی والدہ سے کہا لیکن کدو جنگلات میں نہیں کھیتوں میں رہتے ہیں۔


 وہ میری بات نہیں مانتی تھی۔ انہوں نے کہا میں تمہیں بتا رہا ہوں  کدو کا بادشاہ جنگل کے بیچ میں رہتا ہے اور جس جنگل میں وہ رہتا ہے وہ ہمارے گھر کے ساتھ ہی جنگل ہیں  جن کی لکڑیوں کو آپ کھڑکی سے باہر دیکھ سکتے ہیں۔ وہاں اس نے اپنے ہاتھ سے جنگل کی طرف اشارہ کیا جو در حقیقت ہمارے گھر کے پیچھے کھڑکی کے بالکل باہر تھے۔ وہ دوسرے کدو کی طرح کھیت میں نہیں رہتی  ماں بولی کیونکہ وہ کوئی عام کدو نہیں ہے۔ وہ کنگ کدو ہے


 میں نے چپ ہوکر اس پر یقین کرنے کا فیصلہ کیا  جیسے آپ بچپن میں ہی کرتے ہو۔ او ل میں جانتا تھا کہ یہ میری ماں سے بحث کرنے کے قابل نہیں ہے۔ وہ ہمیشہ جیتتی رہی۔ دوم جب آپ بچ aہ ہو تو  آپ ہمیشہ یقین کرتے ہیں کہ بڑے آپ کو کیا بتاتے ہیں  چاہے وہ کتنا ہی بیوقوف کیوں نہ ہو۔ سانتا کلاز کی طرح اور اس طرح کی چیزیں۔ بچے ہمیشہ اس پر یقین کرتے ہیں  حالانکہ وہ جانتے ہیں کہ یہ بیوقوف ہے۔


 پھر بھی  میں نے کدوؤں کے بادشاہ کو جاکر ڈھونڈنے کا فیصلہ کیا  جزوی طور پر کہ میں بور تھا  ایک وجہ یہ تھا کہ میں متجسس تھا  اور بھی  کیوں کہ میں جاننا چاہتا تھا کہ واقعی میں میری والدہ بکواس کر رہی ہے یا نہیں۔


 والدہ اکثر بکواس کرتے تھے  مجھے یہ کہنا پڑتا ہے۔ وہ وقت تھا جب اس نے مجھے بتایا کہ چاند پنیر سے بنا تھا۔ میں جانتا تھا کہ یہ بکواس ہے۔ پھر وہ ساری کہانیاں تھیں جو اس نے مجھ سے کہی تھیں۔ میڑک راجکماریوں  شہزادوں اور جوتے کے بارے میں کہانیاں۔ گدھوں اور ایک تنگدستی  گنووم اور یلوس  جادو کے آئینے اور جادو پکانے کے برتنوں کے متعلق کہانیاں۔ یہ کہانیاں کیوں ہیں کہ ستارے بالکل ویسے ہی کیوں ہیں  کیوں کہ ہمارے شہر سے گزرنے والے دریا کا نام ہے کیوں کہ یہ سورج کہاں سے آتا ہے  آسمان کیوں دور ہے اور ہاتھی کا لمبا تنے کیوں ہے


 میرے خیال میں ان میں سے کچھ کہانیاں سچی ہوسکتی ہیں۔ مجھے کبھی یقین نہیں تھا  اور اس کا پتہ لگانا مشکل تھا۔ اس بار اگرچہ کدو کے بادشاہ کے بارے میں اس کہانی کے ساتھ  یہ معلوم کرنا آسان ہو گا کہ وہ سچ بول رہی ہے یا نہیں۔


 کچھ لوگ میری والدہ کو ڈائن کہتے تھے لیکن میں جانتا تھا کہ وہ جادوگرنی نہیں تھی۔ شاید تھوڑا سا عجیب اور وہ بکواس کرتی تھی۔ شاید یہ بھی ہمارے پاس موجود کالی بلی کی وجہ سے تھا۔ لوگ کہتے ہیں کہ چڑیلوں کے پاس ہمیشہ کالی بلی ہوتی ہے  اور ہمارے پاس کالی بلی ہوتی ہے۔ لیکن موگ ڈائن کی بلی نہیں تھی۔ وہ صرف ایک باقاعدہ کالی بلی تھی۔ موگ بات کرسکتا ہے  اگرچہ  مجھے یہ کہنا پڑتا ہے۔ شاید یہ کسی بلی میں اتنا باقاعدہ نہیں ہے  اب میں اس کے بارے میں سوچتا ہوں۔


 بہر حال  میں آپ کو کدو کے بادشاہ کی تلاش کے لئے جانے والے وقت کے بارے میں بتا رہا تھا۔ میں کدو کے بادشاہ کی تلاش کے لئے موگ بلی کے ساتھ جنگل میں روانہ ہوا۔ اگرچہ ہم ساری زندگی جنگل کے قریب اس مکان میں رہتے  میں جنگل کے وسط میں کبھی نہیں گیا تھا۔ یہ پہلا موقع تھا۔ مجھے خوشی ہے کہ میں نے اپنے ساتھ میگ لیا تھا۔ میں تھوڑا سا خوفزدہ تھا  حالانکہ میں نے واقعتا یہ نہیں سوچا تھا کہ کدو کا بادشاہ وہاں رہتا ہے۔


 بھیڑیوں کو دیکھو موگ نے ​​کہا۔


 ہاں اور نانی بھی میں نے مذاق کیا۔


 چلیں راستہ نہیں چھوڑتے موگ نے ​​کہا۔


 جب لوگوں نے کہا کہ میری ماں جادوگرنی ہے تو میں نے انہیں بتایا کہ چڑیلوں کے بچے نہیں ہوتے ہیں۔ ہاں  انہوں نے جواب دیا یہ سچ ہے۔ لیکن آپ ایک عام بچہ کے مقابلے میں ایک یلف کی طرح دکھائی دیتے ہیں۔  میں نے ایک عکس یلف کی طرح دیکھا یا نہیں  یہ دیکھنے کے لئے میں نے آئینے میں دیکھا  مجھے لگتا ہے کہ میں ایک عام بچے کی طرح لگتا تھا  لیکن آپ واقعی کبھی نہیں بتاسکتے ہیں


 کیا آپ کو لگتا ہے کہ وہ اصلی ہے میں نے موگ سے پوچھا۔


 کون  بھیڑیا وہ یقینی طور پر ہے موگ نے ​​جواب دیا۔


 نہیں  بھیڑیا نہیں۔ میں جانتا ہوں کہ بھیڑیا اصلی ہے میں نے موگ سے کہا۔ کبھی کبھی میں بھیڑیا کو رات کے وقت چیختے ہوئے سن سکتا تھا۔ میں جانتا تھا کہ وہ اصلی ہے۔ نہیں  بھیڑیا نہیں۔ کدو کا بادشاہ۔ کیا آپ کو لگتا ہے کہ وہ اصلی ہے


 پتہ نہیں  بلی نے کہا لگتا ہے ہمیں ابھی تلاش کرنا پڑے گا


 ہم جنگل میں چل پڑے۔ درخت لمبے اور لمبے اور لمبے ہو گئے۔ راستہ تنگ اور تنگ اور تنگ تر ہوگیا


 وہ کدو کا بادشاہ پھر کیا کرتا ہے موگ سے پوچھا۔


 میں واقعتا نہیں جانتا میں نے کہا مجھے لگتا ہے کہ وہ صرف ایک قسم کا ہیڈ کدو  باس کدو ہے۔ وہ کدو کے اصولوں اور کدو کے قوانین کا فیصلہ کرتا ہے  اور ان لوگوں کو سزا دیتا ہے جو انھیں توڑ دیتے ہیں


 اوہ  میں دیکھ رہا ہوں موگ نے ​​کہا۔ وہ تھوڑی دیر کے لئے چپ رہا  پھر کہا پھر قددو کے قواعد کیسی چیزیں ہیں


 ارم  تم کتنے بڑے ہو سکتے ہو۔ آپ کا کیا رنگ ہونا پڑے گا۔ اس طرح کی چیزیں۔ 


 تم یہ بنا رہے ہو  نہیں موگ سے پوچھا۔


 ہاں  میں نے کہا۔


 آخر کار  ہم جنگل کے وسط میں پہنچ گئے۔ کم از کم  میرے خیال میں یہ جنگل کا وسط تھا لیکن قطعی طور پر کہنا مشکل ہے۔ ایک کلیئرنس تھی  ایک بڑی جگہ جہاں درخت نہیں تھے۔ کلیئرنس کے وسط میں کدو کا بادشاہ تھا۔


 کم از کم  میرے خیال میں یہ کدو کا بادشاہ تھا۔ یہ پہلے آدمی کی طرح لگتا تھا۔ وہ کافی لمبا تھا اور اس کی ٹانگیں اور بازو لاٹھیوں سے بنے تھے۔ اس نے پرانا کالا کوٹ پہن رکھا تھا۔ اس کا سر کدو تھا۔ اس کا سر سب سے بڑا کدو تھا جو میں نے کبھی دیکھا تھا۔


 میں اور موگ اس کے قریب چلے گئے۔ اس نے کچھ نہیں کہا


 کیا یہ ہے موگ سے پوچھا۔


 مجھے ایسا لگتا ہے  میں نے کہا۔


 مایوس کن  موگ نے ​​کہا۔


 کیا آپ کو لگتا ہے کہ وہ کدو کا اصلی بادشاہ ہے میں نے موگ سے پوچھا۔


 کون جانتا ہے بلی نے جواب دیا۔


 جب ہم جنگل سے باہر نکلتے ہوئے راستے پر چل پڑے تو میں نے اس کے بارے میں سوچنا شروع کیا کہ اصل کیا تھا اور کیا نہیں۔ کیا جو چیزیں بنائی گئیں وہ بھی سچ ہوسکتی ہیں کہانی اور 'تاریخ میں کیا فرق تھا ایک اصلی ہے اور دوسرا نہیں - کیا یہ ہے


 ان سب چیزوں کا کیا ہوگا جن کے بارے میں ماں بات کرتی ہے کیا آپ کو لگتا ہے کہ وہ حقیقی ہیں میں نے موگ سے پوچھا۔


 ہمم  مجھے یقین نہیں ہے موگ نے ​​کہا  وہ کہانیاں جو وہ کبھی کبھی کہتی ہیں اس لئے کہ رات کیوں سیاہ ہے اور دن نیلا کیوں ہے سنہری انڈوں اور سنہری بالوں والی لڑکیوں کے بارے میں  کیوں کہ لوگوں کی دس انگلیاں  دس پیر  دو پیر  دو ہاتھ اور دو آنکھیں ہیں کبھی کبھی میں سوچتا ہوں وہ پاگل ہے  اور کبھی کبھی مجھے لگتا ہے کہ وہ ٹھیک ہو گی 


 میں جانتا تھا کہ موگ کا کیا مطلب ہے۔ میں نے بھی ایسا ہی محسوس کیا۔ میں نے کہا شاید کہانیاں سچی نہیں ہوں گی  لیکن ان کا مطلب کیا ہے


نیکسٹ کہانی

کلک کریں ہاتھی کیلے انٹی اور ایتھیل